miercuri, 11 ianuarie 2012

Contra SPAM-ului intre colegi si cunoscuti.

In ficare zi primesc diverse glume, glumite, anunturi, diverse chestii marunte de la colegi si cunoscuti. Mi-am facut un obicei de a le raspunde. Cineva m-a intrebat: asta inseamna ca esti importiva spam-ului?  Eu cred ca e o lume libera….si pana la urma totul are si alte sensuri decat cele ce razbat la prima privire. Daca aceasta introspectie dincolo de cuvinte sau imagini abereaza sau nu.... fiecare e liber sa decida. Dar nu uita ca atat aberatiile cat si lucrurile serioase pot parea asa doar la prima impresie... trebuie sa te desprinzi si sa vezi dincolo de ele. Si pana la urma, nu e asa ca te simti un pic mai bine stiind ca cineva chiar ia in seama ce trimiti tu? Parca nu mai esti un simplu “releu” al “retelei”, acel nod nesemniifcativ al transmisiei de “orice” catre “oricine”, acel pion al propagarii in cascada a “nimicului” informational. E ca si cum ai incerca sa inaintezi impotriva curentului, sa te opui unidirectionalismului cu lovituri “taiate” de rever, sa spui NU, dar nu spam-ului ci indiferentei, sa spui ceva, daca ai de spus, si mi se pare chiar foarte important sa ai ceva de spus, sa nu lasi lucurile sa treaca pe langa tine fara sa iti “miste” neuronii, sa fii activ, nu leguma, sa razi in hohote chiar daca nu te aude nimeni, dar sa nu razi pe infundat, sa elimi astfel stresul inhibitiei si sa spui ce crezi.

Cu alte cuvinte nu am nimic impotriva spam-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu